Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, szeptember 08, 2006

Szerelde

Amíg Hédi meghökkenve figyeli, hogyan tűnik el a szőnyeg, a játékok, és minden olyan dolog, ami kedves a számára, addig Anya szereldéset játszik. Már leszedtem a falról mindent, kicsavartam az összes csavart, szétszedtem Hédi szekrényét, a nappaliban a szekrény szállítható állapotba került, már csak a napi holmik vannak elöl. Az ágynak kell még nekiesnem, ami nem lesz könnyű feladat, tekintettel arra, hogy jóféle asztalosemberek húzták meg a csavarokat, és nekem sajnos eddig még nem sikerült egy akkus csavarhúzót beszereznem, így a kéziszerszámocskáimmal kell megoldanom a feladatot, de nem fog kifogni rajtam:) és aztán már csak a sarokülőt kell széjjelcsavaroznom. De most pihenek egy cseppet, mert a kezeimet kezdem mázsás súlyúnak érezni.