Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, december 04, 2006

Megfázva

Az úgy volt, hogy vagy másfél héttel ezelőtt szóltam a kivitelezőnek, hogy nem jó a termosztát, és legyenek kedvesek kicserélni. Amit persze meg is ígértek. Majd szóltak, hogy kicserélik ugyan, de akkor előtte csináltassak már meg ezt-azt az én villanyszerelőmmel. Nem részletezem, a lényeg, hogy nem sikerült egész héten megérkeznie az embernek. Amíg csak napközben nem kapcsolt ki- illetve be a kazán, megoldottam a problémát, de vasárnap arra ébredtünk, hogy Hédi szobájában 16 (!!) fok volt, mert megint elfelejtett dolgozni a szerkezet.

Ekkor felvettem a telefont, és úgy kezdtem kedvesen a mondandómat, hogy előre szólok, hogy nem leszek kedves. Majd összefoglaltam a lényeget - valóban nem kedves, de roppant kímért (ld még kioktató) stílusban és hangnemben - és úgy fejeztem be, hogy ha még látni szeretne egy fillért is tőlem a cég, akkor bizony megoldják ezt a problémát. És láss csodát, hogy-hogy nem, vasárnap délután kettőkor ki tudott jönni az a szerelőt, akit másfél hete hiába vártam.

Nem értem, hogy a szép szó miért nem használ, hogy miért kellett ehhez Hédinek úgy megfáznia, hogy folyik az orra, hogy egész nap hőemelkedése volt, és persze ezzel párhuzamosan kedvetlen is, hogy miért kellett megint elővennem a nemszeretem stílusom. Az egész munka nem tartott tovább tizenöt percnél, ertedményeképpen viszont üzembiztosan dolgozik a rendszer. Mostmár csak azon kell dolgoznom, hogy hogyan kúrálom ki minél hamarabb Hédit a megfázásból. Ma egész nap mézestea és gyümölcskúrán volt, valamint lázcsillapító kúpot kapott, holnap folyt.köv megspékelve meggybefőttel.

3 Comments:

  • At 1:20 du., Anonymous Névtelen said…

    Megy a sok gyógypuszi! :)
    Ancsika

     
  • At 1:21 du., Anonymous Névtelen said…

    Még Emma sem tudja a helyére visszatenni a darabokat, ettől bemérgeli magát és dobálózik! :)
    Ancsika

     
  • At 12:59 de., Blogger Unknown said…

    Köszönjük, ránk fér!:))
    A dobálózás stimmel, nálunk is az a vége!:)

     

Megjegyzés küldése

<< Home