Babanapló

Hédi Aliznak

szombat, november 25, 2006

Okosságok

Értelemszerűen nem vagyok nagy gyakorlattal bíró anyuka, lévén Hédi Aliz elsőszámú ezidáig egyetlen poronty a K&N nevek által fémjelzett családban,valamint óvónő-típus sem vagyok, így aztán tényleg nincs nagy tapasztalatom az egyéveseket illetően, de amit az én lányom nap mint nap művel, azon mindannyiszor elámulok. Honnan van ennek a nőszemélynek ennyi esze?!:)

Mai produktum (kiemelés a számtalan okossága közül) Bonnie kosarát cipelte a konyhán le-föl (Bonnie ekkor kevésbé volt nyugodt), és egyszer csak el akart menni a konyhaasztal mellett, ahol nem fért el keresztben a kosárral. Nulla másodpercnyi gondolkodás után éppen akkora szögben fordította el, amennyi szükséges volt és már vidáman kavart is tovább.
Aztán segített nekem takarítani; míg én felmostam, kisírta magának a partfist (vagy hogy kell írni, ezt képtelen vagyok megjegyezni, hogy mi a tisztességes neve ennek az eszköznek) amivel igyekezett takarítani, és persze úgy, hogy belenyomkodta a felmosóvízbe, mert hát azt látta tőlem. És msotmár épít is - bár ezt lehet, hogy már mondtam - vissza tudja tenni a szőnyegébe a darabkákat, és a megfelelő helyre viszi őket, és persze nem tökéletes még a kézügyessége, de tudja, hogy mit hová kell tenni. És arról ne is beszéljek, hogy milyen ügyesen "telefonál" a játéktelefonjával, milyen ügyesen bánik a távirányítóval, de tény, ezek másolási feladatok, de a problémamegoldása valami félelmetes. Na most jól körbedicsérgettem, de tényleg megdöbbenünk Apával mindannyiszor, ahányszor valami okosságot csinál.