Babanapló

Hédi Aliznak

kedd, január 16, 2007

Hátfájós

Most olvastam, hogy Ancsikáékat ágynak döntötte valami baci, nos nálunk sem túl jó a helyzet, igaz "csak" mechanikai a sérülés; a szokásos idegbecsípődéses-gyulladásos fájdalmaim közepette szenvedek csendesen.
Mivel felemelni sem tudom Hédit, azaz például az etetőszékből sem tudom kivenni (beletenni még csak-csak) így Mamáék segítettek egész nap, Papával volt levegőzni, hintázni, labdázni, Mamával játszott, evett, pancsizott, miközben én a kanapén fekve szemléltem az eseményeket. Hédi szerencsére nem szenved hiányt, én pedig túlélem, ahogy szoktam, ha minden jól megy, szerdán tudok menni csontkovácshoz, hogy orvosolja a búmat.

Az elmúlt néhány napban Hédi rástartolt a szavakra, tudatosan igyekszik figyelni, hogy mit hogy hívnak, és próbálkozik az első szótagok ismételgetésével.
Az eredmény néhány példája: mani= maci, ta= hinta-palinta, bi=bicó, tete= tente, pa= pancsi, az eeáánii=enni továbbfejlődött, a Hédi nagyon szépen megy, az Apa, Mama és Papa egyértlemű, az Aanna= Anya is egészen szép már. Ciii= cica, táá=távirányító (mint alapvető fontosságú szó egy ekkora törpe esetében:)) szóval következetesen igyekszik ráfeküdni a szavak elejére, elvétve akad kivétel (ld hinta) aminek a végét fogja meg.