Babanapló

Hédi Aliznak

szerda, február 07, 2007

Hédi tudja

Hédi tudja, hogy mit akar csinálni, nagyon is. Azt például szerintem eldöntötte, hogy tőlem nem hajlandó semmi tanulósat megtanulni, csak olyan dolgot, amit együtt csinálunk. Szerettem volna, ha megtanuljuk a csip-csip csókát például, de a füle botját sem mozdította. Erre másnap megtanulta mutogatni Mamával. A kerítünk kertet dettó. Mostanában a sétálunk-sétálunkkal kísérletezem, de teljesen hiábavaló próbálkozás. A rajzolásról hallani sem akar - ha velem van, mert Papának például rajzol. Velem nem hajlandó megtanulni az állatkákat és azok beszédét, de Apa után azonnal mondja. Szóval így állunk mi a tanulással. Gondolkodtam azon, hogy vajon velem lehet-e a baj:) persze lehet, hogy igen, de úgy látom, hogy specializálódik, és mindenkinél egy-egy területre koncentrál. És ebben a körben én vagyok a problémamegoldó-tanító:)