Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, május 10, 2007

Frissesség

Frissen ma is írok, holott tegnap is.:) Míg Hédi alszik, kihasználom az időt kicist, aztán viszont végre megint csak keten leszünk! Apát útnak indítottuk dolgozni, Mamáéknak szababdnapot adtunk, de nem csak mára ám, hanem egész hétvégére, így csak kettecskén dolgozgatunk. Nagyon ránk fér már, mert az utóbbi hónapok olyan felfordultak az életünkben, és igaz, hogy minden nap vagyunk együtt egy kicsit, meg persze az alapvető dolgokat együtt csináljuk (az ébredés, az evés, a pancsi, a lefekvés, kicsi játék) de ez mégsem az igazi. Hédim drága olyan kis toleráns, és szerencsére jólnevelten nem anyafüggő a pióca értelemben, így nagyon jól megvan a Mamáékkal is, de hiányzom neki, amikor végre együtt lehetünk, akkor persze le sem száll a nyakamról - de hát ez így van rendjén. De már csak egy hónap, ha minden és mindenki úgy akarja, és végre vége!

Tegnap vettem egy Pampalini dvd-t Hédimnek, mert Pampalini-nek hívom, amikor kalap van rajta, mert úgy néz ki szerintem:) és nagyon szereti ezt a szót, ami az ő szájából papalilili-nek hangzik, és úgy megörültem, hogy megláttam, gyorsan le is vettem a polcról. Természetsen Hédit mindebből a tok köti le, amit jól lehet nyitni-csukni, rágcsálni, illetve a papírt kiszedni belőle, de nem baj, majd biztos a rajzfilm is leköti egyszer:) Egyébként nagyon örülök neki, hogy nem tévé-függő, atekintetben igen, hgy szereti, ha szól, nem szereti a csendet, de nem ül előtte, nem bámulja, csak háttértévének használja. Ahogyan azt Anyától és Apától is látja.:) Ehelyett inkább olvasni szeret, ahogyan azt Anyától és Apától látja:)

1 Comments:

  • At 5:21 du., Blogger pavelancsika said…

    Emma eléggé anyafüggő, de majd változik. :) Később már úgysem enged közel magához ennyire. Igyekszem kihasználni.
    Erre a mesére már nem is emlékeztem pedig annak idején imádtam!
    Nagy kalappal a vizsgákhoz!
    Ancsika

     

Megjegyzés küldése

<< Home