Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, június 18, 2007

Dolgozós




Ma egész nap dolgoztunk, serényen. Itthon meggycsumázás, mosás, zacskózás hűtőládába, majd ciberefőzés, aztán mosás. Persze mindent közösen Hédivel. Majd délután Papáéknál a kertben cseresznyeszedés. A lányom, becsszó, egyedül felmászott a látrára, és onnan vigyorgott ránk. De hogy nem fél?! És olyan üzembiztosan mozog, hogy öröm nézni. Aztán persze akkor is felmászott, amikor már én voltam a létrán, és így nagyon vicces látványt nyújthattunk. Munkánk eredménye egy nagy láda cseresznye, és egy malackoszos lány.:)
*
Az még nem semmi életkép, hogy apukám L Szamara típusú gépjárművével közelítettük meg a kertet, aminek a csomagtartójára apukám ügyesen felhelyezte a fűnyírót, és így álltunk meg a múzeum előtt, mert bementem a könyvtárba könyvet cserélni. Szerintem, teljesen jó látványt nyújtottunk:)




2 Comments:

  • At 8:16 de., Anonymous Névtelen said…

    Igazi vidéki látvány! :-))

     
  • At 1:09 du., Anonymous Névtelen said…

    Sztem is, olyan Tímárosan speckósan magyar:)

     

Megjegyzés küldése

<< Home