Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, május 18, 2007

hajvágós


A mai napot szépítkezéssel zártuk, hogy mire Apa hazaérkezik, addigra Hédi széplány legyen. Ez egyrészt jelentette a körmök levágását, másrészt pedig új frizura készítését. Hédinek kilenc sorban három szál típusú haja van, úgy gondoltam, itt az ideje, hogy frissítgessük kicsit, és már nem olyan kicsi, hogy féljen a kütyüktől, mint pl a hajvágótól, és jól is sejtettem, mert először ugyan volt egy kis berzenkedés, de aztán tetszett neki a dolog. És így lett az én lányomból egy kis kopasz csajszi.:) na jó, nem kopasz, van vagy 7 mili a haja:)

2 Comments:

  • At 7:32 de., Blogger pavelancsika said…

    Szerintem nagyon csini lett. És legalább nem vísít minden reggel, mert nem akar fésülködni és a gumizást is megússza ami szintén nagyon fájdalmas. :P Ami a legfontosabb előny az a hajmosás és szárítás. Szerintem.
    Ancsika

     
  • At 9:21 de., Blogger KHA said…

    Sztem is nagyon édes lett:) az biztos, hogy sokkal könnyebben kezelhető főleg, hogy minden hajmosásnál visít, így gondolom, hogy sok bajunk lenne hosszabb hajjal. Azért remélem, hogy fog erősödni, ahogy nő:)

     

Megjegyzés küldése

<< Home