Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, május 25, 2007

Munka

Ma nagy munkában voltunk ám egész nap! Már délelőtt megkezdtük a kertészkedést, igaz, úgy nézett ki, hogy lóg az eső lába, de mégis belevágtunk.
Délelőtt kigazoltam a homokot, hogy Hédim tudjon hol játszani, rögtön birtokba is vette, és kipróbálta az új szerszámait. Olyan jól sikerült a hancúrozása, hogy délben lefekvés előtt gyakorlatilag ki kellett belőle önteni a homokot, még a pelenkája is tele volt vele.
Délután eljött Ibi keresztanyu, és még ők együtt kertészkedtek, addig levágtam az udvaron a füvet, hogy Apának ennyivel is kevesebb dolga legyen hétvégén, és így biztos legyen, hogy tudunk családi hétvégézni - mert megérdemeljük:) Míg én a köröket róttam, addig Hédi és Ibi elmentek sétálni is egy kicsit, és vettek fagyit, hoztak nekem is, mit mondjak, jól esett:) Hédi pedig egyensen imádta. Volt eperszüret is, mert gyönyörűen érik az eprünk, és milyen finom!!
Szerencsére az eső elkerült bennünket, így az egész délután az udvaron töltöttük, ami nagyon szép lett, Hédi kijátszotta, futkározta, ugrálta magát, és egy megint sírós pancsi után szinte nulla perc alatt elaludt.