Babanapló

Hédi Aliznak

szerda, szeptember 26, 2007

Most megint javulós

Hédim szemmel láthatóan napról napra jobban van, az orra is szépen tisztul, és a köhögés is kedz alábbhagyni. A gyógyit szerencsénkre imádja, így szépen iszogatja. Holnap kell mennünk megint doktornénihez, de holnap Apa viszi el, kíváncsi vagyok, mit lesz, mehet-e már dolgozóba az én lányom, vagy marad még a táppénz:)) Egy biztos; közérzetileg minden a legnagyobb rendben van. Ma pl pofont kaptam (majdnem) a viszontlátós puszi helyett, csak úgy szeretetiből. De idejében elhajoltam:) Egyébként nagyfranc, mert tudja jól, hogy pofozkodni nem szabad, valamint azt is, hogy ha pofont ad, utána viszont ad egy puszi és egy mond egy bocsi-t, akkor minden meg van bocsátva.

4 Comments:

  • At 10:55 du., Anonymous Névtelen said…

    A bölcsiben is pofozkodik?
    Kész bunyók lehetnek ott.

     
  • At 7:01 de., Blogger pavelancsika said…

    Örülök, hogy jobban van! :)

     
  • At 8:05 du., Anonymous Névtelen said…

    Nem tudom, hogy a bölcsiben van-e pofozkodás, gyanítom, hogy nincsne, mert még nem szóltak, ezen kívül sztem ott még nem mer legénykedni. persze ki tudja:))
    én is örülök, hogy jobban van, inkább pofozkodjon kicsit, mint hogy lázas legyen. Persze az ideális, ha egyiket sem teszi:))

     
  • At 11:37 de., Anonymous Névtelen said…

    Nyár óta már figyelnek a gyerekekre?

     

Megjegyzés küldése

<< Home