Babanapló

Hédi Aliznak

szerda, december 26, 2007

Hédi Karácsonya 2 - Séta gyopin

Anya meg Apa valami csavargásra hoztak, ez a híd tetszik.
És micsoda nagy víz van itt. De mondja Anya,
hogy nem megyünk bele, csak megnézzük.
Azt is mondta, hogy be van fagyva.

És most itt mit fogunk csinálni?

Na jó, azt hiszem tetszeni fog. Jó ez a sok hó:)

Ugrálni márpedig jó. Hóban vagy hó nélkül, mindegy, én mindehol ugrálok.

Nééézd Apa milyen messze előre ment. Futáááás, menjünk utána!

Anyaaaa, vakondot keressünk. Bár Anya szerint alszanak,
és úgysem találjuk meg őket, de segített nekem keresni.
És tényleg nem láttunk egyet sem.
Majd otthon megnézzük a Kisvakondot, ott biztosan látjuk.

Látod Anya, így pihenni jó.:) Te is Anya!:)

Kukucs a bokrok közül.

Napsugaras lány. Lééépcső!

Elbújtunk Anyával, hogy Apa keressen meg bennünket.
Vajon megtalált-e?:)

És lépcső megint, újra, és mindig.


Kérem, közelről csak komolyan.


Na jó, hagyom kicsit, hogy Apa cipeljen, de csak mert szeretné:)

Hazafelé. És még mindig csak azért Apa kezében,
nehogy azt higgye, hogy haragszom rá.
em, nem vagyok fáradt, ezt csak Anya és Apa terjesztik rólam.

Szerinted Anya álmos vagyok?! Nem vagyok álmos!
De jó, hazavihettek aludni. Kicsit.

1 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home