Babanapló

Hédi Aliznak

vasárnap, február 05, 2006

Csel

Az én lányom azt találta ki tegnap, hogy 5-kor ébred 6 helyett, ami azonnal gyanús volt nekem: mi lesz így az éjszakánkkal? Persze hogy nem bírta/bírhatja ki este kilencig. Fél hét körül a játék kellős közepén szájlepittyesztéssel kísét élénk karjelzésekkel monda nekem, hogy vacsorát de tüstént, és különben meg hagyjam már őt békén, nem látom, hogy milyen álmos?:-)
Na ilyenkor történik az, hogy a baba akarata felülír minden más okosságot, úgyhogy kapott is egy jó adag kaját, és be is vittem a kiságyba, ahol el is aludt azonnal.
Fél kilenc körül akartam felébreszteni - jött volna egy kis szülői szigor - de nem volt rá szükség, mert előtte nem sokkal magától felébredt, kb úgy, mint ahogy 6-6,30 fele kellett volna. Megvártuk, míg apa szobabiciglizik egyet, addig járókáztunk, utána gyorsan fürdés-imitáció a szokott módon, nagy adag vacsora, még kis ébrentartás, és tíz előtt nem sokkal le is fektettük.
Úgy látom Hédinek semmi sem drága, ha a kajáról van szó, képes egy plusz ébredést beiktatni azért, hogy többet tömködhessen a pocijába.:-)))

Az éjszaka nyugis volt, háromkor ugyan próbálkozott, de nem járt eredménnyel. Egyébként már majdnem beadtam a derekam, hogy felkeljek, de úgy gondoltam, várom még egy kicsit, és jól is tettem, mert nagyon hamar visszaaludt. A bébiörzőt a fejem mellé tettem a párnára, egyébként is meghallom ugyan az első rezdülést, de nem akartam, hogy Gyuri is felébredjen. Azután még tett egy halvány kísérletet 4-kor is, de az már csak 1-2 perces műsorka volt. Úgyhogy rendes kiscsaj volt, tudtam tőle aludni.

Reggel megint én győztem:-)) hamarabb ébredtem, mint Hédi, és csak a kávém után ébredt. Alig győzte kivárni, hogy tisztába tegyem, már követelte a kaját, ahhoz képest viszont nem ette meg a szokásos adagot. Hiába, csak többet evett tegnap eggyel.:-))

Most járókázik, egy felfüggesztett szöszegér elkapásával próbálkozik, nagyon bájos.:-)) hatkor leteszem, és utána alszom még egy kicsit, gyuri bevállalta a következő műszakot, így ráérek 9-kor kelni, még akkor is összeszedem magam időben; délelőttre sétát terveztünk. Remélem nem lesz mínusz ezer fok.