Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, március 16, 2006

Babák

Milyen érdekességeket produkál az élet, mindig rácsodálkozom. Hosszú éveken keresztül alig volt az ismerettségi körünkben baba, most pedig akármerre nézek, mindenhol kis porontyokat látok. Mariannak, aki a gyekekori leglegbarátnőm volt ott van a Nettije, két hónap van a két kislány között. Andika Rebijéről is beszámoltam már. Az egyik igen kedves barátunknak a napokban született kislánya, egy másik kedves (bár messze lakó) barátunknak szintén nemrégiben született meg a kisfia. Az unokahugim várandós, szurkolok nekik, rég vártak erre a babára. Egy másik ismerősünknek tegnap született kislánya, igaz, ő már a harmadik a családban, nem az első, de ide számítom. Csak így egyszuszra ennyi jut hirtelen eszembe. Micsoda babaarzenál:))

Húú, jó nagyot futottam délután. Miután hazaértem Marianéktól gyorsan tettem vettem (Hédi persze 1 óráig beszélgetett, utána aludt csak el), majd elmentem vásárolni, míg a mamáék őrizték Hédim álmát. Marianék úgyis sétára indultak, így összekötöttem egy kis plusz beszélgetéssel a kisember-kaja beszerzését. Mire ébredt Hédim, haza is értem. Utána gyors mosás, felnőttember-kaja készítés, pakolászás, mert sem holnap sem holnapután nem fogok ráérni, és már itt is az este a nyakamon.
Hédit ma egyedül fürdettem, apa a kutyalányt vitte a fodrászhoz; ez is fontos feladat. Most már a csendesülés időszaka van, Hédim lassan megéhezik, úgy hallom a hangján, aztán még egy kis játék, majd irány az ágy. Holnap is tartalmas nap vár ránk.