Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, március 02, 2006

Tervek

Közeledik lassan a jóidő, így tervezgetek. Hédi ha tudná, valószínűleg bejelentést tenne merénylet előkészülete címen.

Összeszedtem az információkat, már csak néhány dolgot kell beszereznem, és irány a babaúszás. Ugyanis rosszult tudtam, nem kell megvárni a 9 hónapos kort, már lehet vinni a kiscsajt. Jövő héten úgyis kell mennem suliba, akkor elmegyek boltba, veszek úszópelenkát, anyának valami fürdőruhát (mert ugye víziszonnyal küszködőnek minek a fürdőruha), és a jövő héten, de legkésőbb két hét múlva megyünk úszni!
Megnyugtatott a kishölgy, akivel telefonoztam, hogy nem kell félni, nem tortúráról van szó, minden foglalkozás addig tart, míg a baba jól érzi magát, akkor lehet abbahagyni, amikor ő gondolja. Itt nincs víz alatt úszás, csak vízben való foglalkoztató. És szerintem ez bőven jó is ilyen kis tökmagnak.

Ezzel párhuzamosan pedig bejelentkezünk babamasszázsra is, az is nagyon korrektnek hangzik, négy alkalom mindösszesen, ami alatt el lehet sajátítani az alapokat, és utána otthon is lehet csinálni, nem kell folyamatosan eljárni. Ezt már házilag kipróbáltuk tegnap, és nagyon tetszett Hédinek. Először ugyan nem tudta mire vélni, hogy mit akar anya azzal a gyömöszöléssel, de aztán rájött, hogy ez tulajdonképpen jó:)

1 Comments:

  • At 9:07 du., Anonymous Névtelen said…

    Ezzel párhuzamosan pedig bejelentkezünk babamasszázsra is, az is nagyon korrektnek hangzik, négy alkalom mindösszesen,
    Ez hol van?????? Mi is akarunk, de nem találtam. Ancsa

     

Megjegyzés küldése

<< Home