Babanapló

Hédi Aliznak

vasárnap, április 30, 2006

Fáklyás felvonulás

Először látott Hédim nagy tömeget és sötétséget (a kettő nem függ össze - illetve nem a tömeg miatt volt sötét), amikor ma lementünk egy kicsit körözni a városba; a fáklyás felvonulás utáni utcabálra gyülekezett már a rengeteg ember a piactéren. Nagyon kíváncsian szemlélte a tömeget, és egész jól viselte, míg egy kisfiú nem messze tőlünk eldurrantott egy lufit, amitől nagyon megijedt, és utána már nem volt jó kedve. Már hazafelé útközben elaludt, de persze ahogy letettem a kiságyba, felébredt, és még elszórakoztatta magát vagy fél óra hosszán keresztül. Aztán győztek az álommanók:)
*
Délután Timi és Józsi látogattak meg minket, hoztak mindenféle szépségeket, Hédimnek nyári rucit - kislányosat - Apának itókát, anyának virágot. Olyan jól elbeszélgettük az időt, hogy kora este lett, mikor elmentek. Utána gondoltunk egy nagyot, és gyorsan felkerekedtünk, nekivágtunk a városnak, de nem maradtunk soká, egy óra volt az egész.
Első körben elég is volt ennyi Hédinek, jövőre már nagylányként fogja ugyanezt látni és átélni:)
*
Délelőtt pedig nagyot sétáltunk, közben összefutottunk az unokaöcsémmel, aki még nem is látta Hédit, így most bemutattam őket egymásnak, pontosabban az új kis családtagot az unokabátyónak:)

4 Comments:

  • At 9:55 du., Anonymous Névtelen said…

    Bár az aktualitásnál már jeleztem érdeklődésemet, de itt is leírom, hogy érdekelne hol találtatok babamasszázst, mert én is én is!!!! de még nem találtam itt a városban.
    A babaszámla is érdekelne, mert szeretnénk azt is, de ezekhez én nagyon buta vagyok.
    Tündéri Hédi!!!! Csak nyugodtan tegyél fel sok képet róla az olyan jó!
    Ancsa

     
  • At 10:01 du., Blogger KHA said…

    Most ültem csak a géphez, és látom, hogy kommenteltél, szépen sorban igyekszem is válaszolni:)
    Ugye milyen bájos kiscsaj?:) Imádom!
    Babamasszázs:
    A csányi doktornő mellett dolgozó Dani Anikó védőnéni szervezi, tanfolyam jelleggel végzi, itt van az oldaluk:
    http://212.92.8.23/baba/index.php
    A foglalkozások oldala: http://212.92.8.23/baba/foglakozasok.php
    itt megtalálod a telefonszámát, nyugodtan fel lehet hívni.
    Számláról rögtön a köv. kommentben.

     
  • At 10:05 du., Blogger KHA said…

    Én a K&H-nál nyitottam, mert ott már lehet 0 éves korban is nyitni, az ő nevére, de te nyitod, egy feltétel van, 20000 Ft nyitó összeg, de utána semmi megkötés nincs, és számlavezetési díj sincs.
    Részletek:
    https://www.khb.hu/portal/page?_pageid=
    243,458590&_dad=portal&_schema=PORTAL

    Ui: a számlanyitáshoz a te személyid kell + a kicsi anyakönyvi kivonata.

     
  • At 10:23 du., Anonymous Névtelen said…

    Köszönöm! Utánanézek mindkét dolognak!
    Ancs

     

Megjegyzés küldése

<< Home