Babanapló

Hédi Aliznak

szombat, április 29, 2006

Vendégség és torna

Nem leszek telefon- és képfüggő, de egy kicsit azért csak élvezem, hogy mostmár bármikor tudok képet készíteni az én Hédimről. Rögtön itt is van a legújabb; hogyan áll egy egyfogú hathónapos a kiságy mellett.:) Most már tuti fix, hogy Hédi Aliz a fejébe vette, hogy az ülést meghagyja másnak, és az állás, mint roppant szimpatikus tornamutatvány köti le minden idegszálát.

Persze nem magától állt oda, ez kicsit csalás, én állítottam fel, de ő kapaszkodik, és tartja magát.
Azt csinálja ugyanis, hogy amikor fekszik, és nyújtjuk neki a kezünket, akkor - már lászik a huncut szemén is - nekikészül, hogy márpedig ő ebből a helyzetből állni fog. Egy lendülettel emeli meg a felsőtestét, ugyaekkor lefeszíti a sarkait, és már rúgja is ki magát álló helyzetbe. Tiszta akrobata. Amikor pedig odaállítom egy kis időre az ágy mellé, roppant elégedett magával, hogy bizony, ő ezt már egyedül is tudja.

Nagyon kedves volt, míg Zsuzsi itt volt; igen jó formáját mutatta:) Jókedvű volt, dacára annak, hogy Zsuzsi érkezése előtt nem sokkal Bonnie ugatására riadt fel, mert a fúró-faragó szomszédassony jött megkérni, hogy ne használjuk a vizet kis időre, míg szerelvényeznek. De hamar megvígasztalódott, evett egy kicsit, megcsodálta Zsuzsit, majd pedig letettem a pládre, és ott csúszkált-mászkált a maga módján, és folyamatosan gagyogott.
(Szegény Zsuzsinak kijutott a jóból, mert Bonnienak is nagyon szimpatikus volt, aki igyekezett lekötni magának.)

Megjegyzés: Bonnie éppen most rágcsál nagy nyugalommal egy nápolyit, amit az asztalról lopott le, és annyira szemtelen, hogy még arra sem vette a fáradtságot, hogy kiosonjon vele, itt eszi a szemem előtt. De amíg el nem tünteti a szőnyegről, nem szidom meg, mert akkor a helyére megy, a szemetet pedig itthagyja nekem.

Szóval Hédim nagyon bájos volt, jól el is fáradt, most megint megjátsza velem a tegnapi színdarabot, mert nagyon-nagyon elálmosodott az előbb (igaz, most enni nem kért) és máris durmol. Azonban már én is tudom, hogy mire számíthatok, így nem is csuktam be az ajtaját, hogy lássam-tudjam, mikor ébred.:)