Babanapló

Hédi Aliznak

szombat, április 29, 2006

Fúr-farag


Nyomoronc szomszéd fúr-farag.:( Amivel önmagában nem lenne baj, ha nem most tenné, amikor is dél van, és az én Hédimnek aludni kéne. Csak ez így nem tudom, hogy hogy fog menni. Már egész jól hozzászokott mindenféle zajhoz, de ezt még nem hallotta, ráadásul a penelben nagyon remekül lehet hallani a fúrót, bárhonnan is jön a zaj, valamint nem monoton, hanem hol elindul, hol megáll. Remek.
Az elébb már teljesen kiborította Hédit, átvittem a mi hálószobánkba kicsit lenyugodni, ahol persze esze ágában sem volt elalduni (körbebástyáztam párnákkal, takarókkal, leesés ellen) majd amikor azt hittem, hogy végre bédelni mennek a dolgozó emberek, visszavittem a szobájába. Erre a jószomszédok újra nekiálltak - lehetnének már éhesek kicsit - de most úgy tűnik, hogy Hédim elalszik.

Délelőtt sétáltunk egy nagyot, mert Anyának boltba kellett menni - délután Zsuzsi jön vendégségbe, holnap délután pedig Timi és Józsi - és nem volt itthon semmi. Közben találkoztunk Keresztanyuval is, és ezt Anya jól kihasználta arra, hogy vegyen végre magának egy pár cipőt. Hédimnek persze nagyon tetszett, de talán még ráérünk arra, hogy Anya cipőit próbálgassa.:)

Összefutottunk Ancsikával, aki szintén készít blogot a kislányának, itt van Emma blogja:)
Ezt a képet szintén a telefonommal készíttem, hááát, messze elmarad a gépestől, de mivel napközben Apa bitorolja a gépet - holmi dolgozásra hivatkozva - Anya kénytelen ezt használni:) Mert mostmár, hgy ilyen nagylány az én lányom, ide is fogok tenni képeket.

2 Comments:

  • At 9:44 du., Anonymous Névtelen said…

    Csuda csini ez a lányka!
    Ancsa

     
  • At 9:41 de., Blogger KHA said…

    :))) Ugye? Anya szerint sokkal jobban állnak a fiús holmik, de a lányosak sem kutyák:)

     

Megjegyzés küldése

<< Home