Babanapló

Hédi Aliznak

szerda, május 24, 2006

Már csak egyet kell aludni...


Már csak egyet kell aludni, és az én lányom hét hónapos nagylány lesz!!:) Azt, hogy nagylány, nap mint nap igyekszik tudatni nehézfejű szüleivel. Tegnap este is 21,45-ig szórakoztatott bennünket a gagyarászásával, valamint a popsiemelős mutatványszámával. Újabb elemmel gazdagodott a tornagyakorlat, mostmár a amint a popsija a levegőbe ér, elkezd nyúlkálni a kiságy rácsai felé. Persze, még nincs eredménye, mert ezután rögtön visszahuppan, az egyensúllyal még bajok vannak, de kísérletezik. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy melyik jön be hamarabb, a felülés, vagy a felállás?:)

Reggel hatkor szólt, hogy most már enne valamit, úgyhogy jó lenne, ha gyorsan kiugornék az ágyból, és megoldanám a problémát, mert különben megnézhetem magam. :) Reggeli után Apa munkába menetel előtt még tisztába tette, hogy ő sem maradjon ki a jóból - nem tudom, hogy van ez, de ha Apa a reggeli tisztábatevős, akkor tuti, hogy a szeretcsomag mindig akkor érkezik:) Ha én teszem tisztába, akkor nem kapok, csak kicsit később. Ilyen az apák sorsa:)
Persze mivel korán kelt, még visszaludt egy kis torna után, most is alszik még, de gondolom lassan ébredezik.

A tervek szerint sétálni mennek Papával ma is, remélem az idő engedi. Az előbb kicsit megijedtem, mert volt három csepp eső, de szerintem csak Szent Péter elnézte a naptárt, de aztán a fejéhez kapott, és elzárta a csapot, mert rögtön abba is hagyta a pötyörgés.
*
Plusz egy kép, ami még a tegnapihoz tartozik, csak ez sokkal jobb, mert a géppel készült:)