Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, május 04, 2006

Szusszanás

Papa elvitte Hédimet sétálni, így gyorsan kihasználtam az időt egy jó kis takarításra. Most csili-vili minden:)

Tegnap volt az első nap, hogy nem keltettem fel 11-kor pótvacsizni, hanem az esti vacsorával a pocakjában aludt. Úgy gondoltam, hogy már van olyan nagylány, hogy elméletileg nincs szüksége még egy kajcsira. És úgy tűnik, igazam is lett, mert végigaludta az egész éjszakát, reggel 7-kor kelt csak fel. Úgyhogy mostmár megpróbálunk erre a rendszerre átállni.
Mostmár nagyon ügyes, mert képes bármilyen pózban elaludni, ha álmos, már nem ragaszkodik a hasonfekvéshez. Persze, az az igazi, és amikor elalszik, én mindig átfordítom, hgy jót pihenjen, de akkor is nagy szó, hogy el tud aludni máshogy is. Tegnap este a hátán aludt el, ahogy írtam, ma reggel pedig a reggeli után visszafekvéskor az oldalán szundizott, mikor belestem hozzá.

Itt persze hasonfekvős, de a brékelős fajtából - hihetetlen módon és helyekre képes elhelyezni a kezeit és a lábait.:)