Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, május 01, 2006

Majálisos...

Minden évben jó idő van május elsején! Kivéve most, amikor le akartam menni Hédivel kicsit majálisozni. Nem mintha tudnám, hogy van-e valami a városban, de valahol biztosan van valami.
Megjegyzés: gyanítottam, hogy így lesz, mert április 30-án mindig eső szokott lenni a fáklyáskor, de tegnap nem volt, így mondtam is Apának, hogy most biztos helyet cserélt a két nap. És erre tessék.

Hédim érezhette az időjárást megint - meg persze biztosan el is fáradt tegnap - mert volt olyan rendes, hogy nem ébredt fel csak reggel 7-kor, és akkor is nagyon jól elvolt Apával, így Anya alhatott 8-ig!:) Nincs igazán a kedvénél, nem mondható nyűgösnek, de nem is olyan vidám, mint szokott lenni. Megreggelizett, kicsit beszélgettünk, de hamar elálmosodott, és 9 óta ismét alszik. Az esős idő mindig elnyomja, nem is csodálkozom.

Reggeli után megnéztem az ínyét, mert egyáltalán nem akarta elfogadni a cumit, csak kanállal akart enni, és úgy látom, hgy a kis foga mellett még jobban meg van duzzadva, így nem lennék meglepve, ha rövid időn belül előbukkanna egy másik fogacska is. Miután evett, bekentem neki egy kis Dentinox géllel - ezt a barátnőm ajánlotta, jól lehűti az irritált részt - ez biztos finom, mert nagyon jóízűen csámcsogott rajta:) és perceken belül el is aludt.