Babanapló

Hédi Aliznak

szerda, május 03, 2006

Tervek...2

Természetesen a délutáni sétából sem lett semmi.
Először is Hédim délelőtt minden kérésem dacára egy cseppet sem aludt, pedig nagyon számítottam rá, mert én is aludni akartam legalább egy órát - mert dolog ide, dolog oda, hihetetlen alváshiányomból valamit le kell dolgoznom. Délben jött Mama, és mivel Hédim még mindig nagyon virgonc volt, én bizony magukra hagytam őket, és lefeküdtem aludni. Mama elmondása szerint Hédim két óra körül aludt csak el, addig bőszen játszott, és főként az állást gyakorolta, és mélyen meg volt sértődve, amikor ültetni próbálta Mama; két óra alvás után 4 körül ébredt.
Aztán a szokott módon befutott Keresztanyu is, meg Papa is, megint komplett a család, csak Apa hiányzik, de szergény megint csak soká ér haza a dolgozóból.
Fogfronton semmi változás, leszámítva, hogy nyálgyárrá változott Hédi, és vadul rágcsál minden továbbra is.