Babanapló

Hédi Aliznak

vasárnap, november 05, 2006

Toleráns Hédi, megszorításokkal

Az én lányom napok óta szemrezdülés nélkül veszi tudomásul, hogy a Kis kacsa fürdik kezdetű rigmust énekelem neki. (Megjegyzem, ma először sikerült két sornál többet előadni, miután megkerestem a neten, hogy hogy van tovább, mert én sajnos csak az első két sorra emlékeztem) Aki már hallott énekelni, az tudja, miről beszélek, amikor azt mondom, hogy bizony egy nagy hőstett Hédi részéről. Amikor azonban ma mindezt megfejeltem azzal, hogy a fürcsi utáni öltözködés közben nekikezdtem a Bóbitának, akkor bizony az én toleráns Hédim is megelégelte, és előbb csak kinevetett, majd befogta a fülét:) Apa szerint ez a hangomnak szólt, de lehet, hogy mégsem, mert szokott ilyet játszani, ilyen fülbefogósat. Azért gyanú, hogy pont az én nótázásom alatt:))

Hédi Apa-napozott ma is, mert szobafestés volt, konkrétan Hédi szobájának festése. Már csak egy-két simítás, és teljesen kész az új szobácskája. Ha minden jól megy, akkor a hét végén nagy költözködés lesz, mert addigra készen lesz Apa dolgozószobája is, (főleg, ha nekigyűrközök, rászánom magam, és leglettelem) és reménykedünk benne, hogy a Dégáz lesz kegyes, és mihamarabb hozza a gázóránkat, mert ez a PB-palackos üzemmód kezd nagyon idegesítő lenni (drága és nem melegít) és akkor be lehet költözni az új részbe Apának is és Hédinek is.
Szerintem nagyon szép lesz Hédi szobája, sikerült egy igen kellemes színt kikeverni, ami meleg és vidám is, de nem harsány. Ha bekerülnek a bútorai, a bohócos lámpája, úgy gondolom, igen barátságos kis zuga lesz.

*
A fűtésszerelőknek hála, már tudunk haladni. (Hála abban a tekintetben, hogy végre végleg kivonultak a házunkból, mert egyébként csak bosszúságot és plusz költségeket okoztak, nem úgy dolgoztak, ahogy kellett volna, sem minőségben és határidőben, és én ezt igen sérelmezem, lévén nem ehhez vagyok hozzászokva) Ennek köszönhetően lesz pénteken a nagy költözés, aztán pedig még egy nagy lendület, és gyorsan festés mindenhol (amiért szintén hála a fűtésszerelőknek, mert nélkülük nem kellett volna most rohamtempóban mindent kifesteni) és a hónap végére minden-minden szép lesz és jó lesz. És akkor nyugodtan tudjuk várni majd a Mikulást, és aztán a Jézuskát is.

2 Comments:

  • At 2:20 du., Anonymous Névtelen said…

    A gyerekdalokkal én is nagy gondban vagyok, mert hiába olvasom el mikor kellene nem jut eszembe. Pedig gyerekként hányszor elénekeltük.
    Ancsika

     
  • At 5:08 du., Blogger KHA said…

    Hát igen, de valljuk be, nem tegnap volt, amikor gyerekek voltunk:)

     

Megjegyzés küldése

<< Home