Babanapló

Hédi Aliznak

szerda, október 25, 2006

Szülinap

Nahát, mindenki itt van, Mama, Papa, Keresztanyu,
Apa és Anya is és mindenki engem néz. Mit akarhatnak tőlem?

Ez az én tortám, azt mondják. Mert hogy egyéves vagyok.

Én most szót kérek, mert el kell mondanom,
hogy fogalmam sincs, mi történik itt.

Anya szerint most azt kéne csinálnom, hgy fúúú,
de nem nagyon tudom, hogy mit zaklat ezzel.

Azért tetszik ez nekem, hogy körülöttem sürögnek-forognak.
És úgy látom, hogy ez a torta dolog valami ennivaló lesz.

A Papa azt mondja, hogy finom lesz.
Majd én eldöntöm, hogy finom-e, oké?

Na most hogy álljak neki? És még mindig néznek.
Apa ráadásul folyamatosan fényképez.

Most egyek nagyosan ezzel a kanállal,
vagy ahogy nekem jó? Komoly gondok ezek.

Ho-ho-ho, ez nagyon finom!
Inkább eszek úgy, ahogy nekem jó,
mit vacakoljak azzal a kanállal.

Hogy vegyem fel azt a morzsát,
tele mind a két kezem:( na jó, akkor bekapom így.

Van nekem két kezem, miért ne használnám mindkettőt?:)

Tetszett nekem ez a nap, azt mondják, hogy ilyen minden évben van. Figyelek ám majd, nehogy átverjenek. Pedig nem is indult jól a napom, mert Anyáék megint kipakolták a szobám, és akkor nekem nagyon rossz kedvem lett, mert nem tudtam játszani. Mamával voltam egész nap, Anya valamiért állandóan a földön volt - azt mondta, hogy a padlót rakják le. Egyszer csak viszont rend lett, és amikor bementem a szobába, akkor teljesen szép lett minden, és sokkal nagyobb helyem lett, és az a padló-nevű az jó móka, mert jól csúsznak rajta a játékaim, a szőnyeg-nevűn viszont nem csináltak ilyet. Anya szerint még egyszer költözni fogok, de akkor már majd az igazi szobámba. Most akkor tudja az ember lánya, hogy hol áll a feje.
Ez a szülinaposdi tényleg jó dolog, jól el is fáradtam, meg nehogy baj legyen, a torta után még megettem egy üveg tápit, és csak utána mentem aludni. Jó éj mindnekinek!

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a szülinapi jókívánságokat, mert kaptam ám bőven, személyesen is, meg e-mailben, meg ide a blogra is, sőt telefonon is. A messzi Mamim is csak hívni tudott, de szombaton jönnek hozzánk, és azt mondta, hogy majd akkor megpuszilgat.

1 Comments:

  • At 1:27 du., Anonymous Névtelen said…

    Látom jól sikerült a szülinap! :)
    Ancsika

     

Megjegyzés küldése

<< Home