Babanapló

Hédi Aliznak

vasárnap, május 13, 2007

Egy kis közszolgálatiság:)

Ugyan Hédi Aliz még nem potenciális alanya egy ilyen rednezvénynek, de jóbarátaink kérésének nem tudunk ellenállni, így hát:


"MÚZEUMI VILÁGNAPI családi vetélkedő a Szántó Kovács János Múzeum szervezésében
2007. május 19-én, 9 helyszínen vidám, játékos feladványok várják a nevezni kész családokat!
A versenyre regisztrálni 10 órától lehet, a csapatok 10-11 közt indíttatnak, eredményhirdetés előre láthatóan 14 órakor lesz!
Megfáradt versenyzőinket babgulyás és szóda (kevés borral) várja, no meg a díjak!
Minden érdeklődőt szeretettel vár a rendezőség!"
Szántó Kovács János Területi Múzeum
Orosháza, Dózsa György u. 5. tel.: 68/412-853

*
update: elnézést, a linkek véletlenül maradtak benne, ahogy átemeltem a szöveget! Kivettem.

1 Comments:

  • At 12:37 du., Blogger pavelancsika said…

    Nekem nem sikerült a linkekkel eljutni sehová. Ezt írj:
    Not Found

    The requested URL /0 was not found on this server.
    Apache/2.0.50 Server at www.keymedia.hu Port 80

    Megnéznéd? Vagy az én gépem blokkolja?
    Ancsika

     

Megjegyzés küldése

<< Home