Babanapló

Hédi Aliznak

vasárnap, február 19, 2006

Orvosdoktor

Holnap csípőszűrésre megyünk Hédivel, így délelőtt nagy kirándulás.

Ma, amikor azt írtam és egyben hittem is, hogy alszik, persze esze ágában sem volt. Gyanútlanul teszek-veszek és egyszer csak hallom ám, hogy gagyarászik. Benézek hozzá; a lányzó kacagva magyaráz a bábuknak a feje fölött, és láthatóan nagyon éber. Amikor észrevett, csak rám nevetett, és folytatta a saját szórakoztatását. Hihetetlen egy kiscsaj!:-) Ugyanezt megismételte este is, amikor már úgy gondotlam, hogy majd leragad a szeme, jóéjtpuszi kíséretében ágyba tettük, majd rövidesen ismét hallottam a gügyögést és a viháncolást. Nem sokkal később volt egy kis panaszos hang, benéztem, gondolván, hogy talán aludni szeretne, és hasra szeretne fordulni, de nem, csupán annyi volt a gond, hogy keresztbefordult az ágyon, és így nem jó szögben látta az állatkákat. És megint csak nevetett rám, amikor megkérdeztem tőle, hogy akkor most mit is csinál. Egy kis huncut boszorka!:-)