Babanapló

Hédi Aliznak

kedd, március 21, 2006

Szeles tavasz

Ma nem sokat aludt Hédim séta közben, szerintem a szél zavarhatta, pedig reggel 6 óta fent volt, nem aludt vissza, így indokolt lett volna. Na majd most, hogy hazaértünk.
Vettünk napernyőt, egy helyen találtunk, de az legalább szép és jó is, illik a kocsinkhoz, a hölgy volt olyan kedves, hogy felszerelte, így nincs vele tovább gondunk, nem kell keresgélnem a neten. És árban is nagyon jó volt, annyiért kaptam, amennyiért a neten láttam.

Délutánra hívott bennünket Marian babázni, de ha ilyen buta szél lesz, akkor nem megyünk sehová, nem fogom átfújatni Hédimet. Ha jó idő lesz, akkor persze elsétálunk.
Vettem ma is próbapelusokat, most egy másik helyre mentem be, hoztam három fajtát, kipróbáljuk, melyik milyen. Amit tegnap vettem, az eddig jónak bizonyult. Most környezettudatosan vettem Öko-t is, nem is volt drága.

Felnőtt-ebéd készül, megint nem kreativitásom csúcspontja, jó kis disznótoros töltött hús, de mégis csak meleg vacsi várja majd apát. Neki kellene ülnöm a tanulnivalómnak, nagy-nagy lemaradásban vagyok, de valahogy úgy elszállnak a napok, hogy észre sem veszem. A hátam-derekam is jó ideje fáj, most vettem rá Inno Rheumát, mert ami itthon volt már elfogyott, és nagyon úgy érzem, hogy muszáj újra kenegetni.