Babanapló

Hédi Aliznak

kedd, szeptember 19, 2006

Esőnap

A mai nap tiszta rohanás. Délelőtt Apával mentünk Gyulára ügyet intézni, addig Hédim a Mamával maradt itthon, kénytelenek voltak a szobában lenni egész délelőtt, mert esik az eső. Míg aludt gyorsan elültettem a frissen beszerzett sziklakerti évelőimet - közben megzavartam egy breki nyugalmát. Elültettem a virágaimat, és miközben gyönyörködtem bennük, észrevettem, hogy mozog egy rög. Aztán előbukkant két szem, majd egy komplett fej, a végén pedig egy béka, és nagyon szemrehányóan nézett rám szegény, hogy felzavartam a békéjét. De aztán biztos megbékélt, mert arrébb slattyogott.
Hédim aludt kettőig, aztán ettünk együtt egy kis kalácsot, most pedig öltözünk, és megyünk Apa elé dolgozóba, mert időre kell hazaérnie, este is dolga van. Nem mintha nem lett volna fent szegény hajnali háromig:( Mondjuk én most nem bánom a kis kiruccanást, mert úgyis csak a szobában tudnánk ma is lenni, így inkább csavargunk kicsit.