Babanapló

Hédi Aliznak

vasárnap, október 01, 2006

Az úgy volt...

Az úgy volt, hogy megyünk csavarogni, ahogy írtam is, de aztán a Mamáék úgy döntöttek, hogy inkább Mama itthon marad Hédivel, hogy ne kelljen neki bumlizni - pedig biztos tetszett volna neki, de az tény, hogy nagyon elfáradt a múltkor is, és mivel Mama önként vállalkozott a feladatra, így ebben maradtunk.
Először is becsszóra nem akarjuk utánozni Ancsiékat, de már olyan régen szerettem volna én is motorosnyuszit (ahogy Keresztanyu hívja) csinálni Hédiből:) és most legnagyobb örömömre találtam négykerekű endúrót:), amit barátságos tesco-gazdaságos áron 2090 forintért meg is tudtam vásárolni, így mától Hédimnek egy rózsaszín négykerekűje van! és még rendszáma is van, MCM-001:))
Hédi először nagyon meghökent, hogy mi ez, aztán hamar rájött, hogy mit lehet vele csinálni: elsősorban szembenállva vele megfogni a kormányát, és tolni magunk előtt, mert így kapaszkodunk is, és mégis haladunk. Ezután lehet ugyanezt hátulról is megismételni.:)
*
Papa-Mama és Keresztanyu is maradtak még, nem siettek haza a vásárlás után, így Hédi remekelhetett, és persze mindenkit kifárasztott. Ahogy hazament mindenki, azonnal pancsi jött, és kapkodnom kellett magam, mert hirtelen gyorsan kellett öltözni és vacsorázni, legalábbis Hédi erre biztatott. És bizony fél hétkor már el is aludt a drágám.
*
Anya is kapott játékot saját magától, végre vettem a kerti csaphoz egy szűkítőt (1 colt/1/2 col) és üzembe tudtam helyezni a slagomat, és legnagyobb örömömre locsolhattam a kertet. Remek élmény volt!:) Ráadásul vettem hozzá (szintén t-gazdaságos barátságos árú) szórófejet, ami viszonylag korrekt szélességben locsol, és szimpatikus 1070 forintba került. Ráadásul Hédinek is tetszik, mert mozog, és úgy spricceli a vizet, ami jó móka, lehet neki nagyokat nevetni, és érzésem szerint tavasszal-nyáron már alábújni is:) És hogy még soroljam, végre tudtam venni jáccint-hagymát ami a nagy kedvencem, és persze már a földben pihengetnek.
*
Már elcsendesedett mindenki és minden, a kertecském pihen, várja a holnapot, amikor az eper mellé paradicsom érkezik. Hédim alszik, Bonnie pihen, én a választási műsort nézem, Apa még dolgozik, de talán nem túl soká jön haza.
Jó éjt!:) Ismét szép hetünk volt.