Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, október 19, 2006

Szép idő


Anya manót csinált belőlem. De nekem mindegy,
hogy mi van rajtam, hiszen sütött ma is a nap,
a bicómat is megkaptam, jó a kedvem, juhé:)
Délelőtt volt egy kis csavargó-túránk, házikóhoz vásárlás miatt. Aztán a mázlisták (értsd Hédi:))alhattak, délután pedig dolgozgattunk kicsit, én lazúroztam az ablakkereteket, miközben Hédi vadul segített nekem. Szerinte, mert én ici-picit másként láttam a helyzetet:) egy idő után mégis elunta, és önálló elfoglaltság után nézett. Az egyik rózsatő mellől kiszedte (módosítom, eltörte, mert nem jött ki, és valahogy sikerült eltörnie) a karót, majd egy lyukat próbált mélyíteni, úgy, hogy hasalt a járdán, és onnan igyekezett bányászni, kb könyékig etűnve a lyukban.
Apa ma kivételesen egészen meberi időben ért haza, így egy nagyot játszottunk hármasban fürdés előtt. A mai újdonsága: Apa fogta kezében, és először odatolt Apához engem is, hogy adja Apának puszit, aztán mikor megelégelte, akkor eltolt tőle:) a kis féltékeny:) Fürcsi előtt pedig nagymonológot adott elő egy fél pár zoknival a kezében, egészen belemelegedett, úgy mesélt Apának, vélhetően a napját osztotta meg vele:)