Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, október 20, 2006

Pénzköltős

Ma elköltöttük a dédi pénzét. Persze nem is igazából, csak azt a részét, amit Hédinek küldött szülinapi ajándékra:) Keresztanyuval árkot-bokrot bejártunk, de megérte, mert lett így Hédimnek egy új overállja - előre szólok, nem rózsaszín, hanem kék, szép kék, nekem tetszik, Hédinek tetszik és punktum:) - meg hótaposó csizmája - színe ld előbb - meg sapkája-sálja (na jó, ez olyan rózsaszínes), meg még egy játszós kabátja is - piros. Mi felkészültünk a télre:)
Akartam egy lányos csizmát is venni, mert mégis csak úgy szép, ha megyünk valahová, hogy csinoskásan van felöltözve, de a kínálatból nem találtunk olyat, ami az én kis sonkás lányomnak a vádliját beérte volna. Szeretünk enni, istenem:))
Persze Hédi már réges-régen alszik, mert délben éppen hogy egy pöttyet aludt, délután viszont nagy játék volt a napsütésben, amitől persze hat óra utánra teljesen kipurcant. Anya is, de nekem még szakdolgoznom kell. Holnapra viszont igyekszem kialkudni Apától egy kis továbbalvást, nem tudom, lesz-e belőle valami, mert Apa még dolgozik, és még nem tudtam vele megosztani ezirányú terveimet:)

2 Comments:

  • At 3:04 du., Anonymous Névtelen said…

    MINDÁRT SZÜLINAP!!!! Áááááá, de gyorsan telik az idő! :(
    Ancsika

     
  • At 7:59 du., Blogger KHA said…

    Nagyon is. Még csak most voltak ezek a nőszemélyek kis pisisek, erre tessék, mindját egyéves nők!:)

     

Megjegyzés küldése

<< Home