Babanapló

Hédi Aliznak

kedd, november 07, 2006

Ígéret és a be nem tartása

Megígérgettem én, hogy megyünk baba-mamába holnap, de persze megint nem tudunk, mert festeni kell. Mert mostmár a finisben vagyunk, és két héten belül készen kellene lennünk mindennel, addig érnek rá a fiúk, tehát nagy tempóban dolgozunk.
Hédi két napja megint nagylányosat játszik, hirtelen rájött, hogy tiszta hülyeség 7 előtt már aludni, ehelyett inkább még egy órát ébren van, és így 8 előtt alszik el. Így Apával is sokkal több időt tud együtt lenni, még akkor is, ha későn jön haza Apa.

2 Comments:

  • At 1:43 du., Anonymous Névtelen said…

    Mi sem jutottunk el a klubba. 300 forintot kell fizetni érte. Valami mondókákat tanultak. Sajnálom, hogy pont most nem tudtunk menni. :(
    Ancsika

     
  • At 2:05 du., Blogger KHA said…

    Megmondom őszintén, nekem nem tetszik ez a fizetős dolog. És nem azért, mert én nem tudok kifizetni 300 Ft-ot kéthetente, de biztos vagyok benne, hogy van, aki nem. Most jól fel is vagyok háborodva:(

     

Megjegyzés küldése

<< Home