Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, május 14, 2007


Hédi Aliz napról napra arra gyúr, hogy minél koszosabban jöjjön haza a kertből, és ez sikerül is neki:) Ma is folyt belőle a homok, valamit lassan megint nincs ép testrésze, a tegnapi térdsérülés után ma leverte a kezét, valamit a másik lábát is. Amikor hazaért, nagy büszkén mutatta nekem az újabb sérüléseit.:)
Ezt manővert Apának mutatta be a minap, sikerült a bicójáról orra landolni. Szerintem rosszul is éreznénk magunkat, ha egy nap valami baleset nem történne.:)
Nem is mondtam, hogy a hétvégén végre volt annyi időnk egymásra, hogy meg tudjam számolni a fogait (amin nagyon jókat vigyorog mindig, és míg én számolni próbálok, addig ő harapdálni próbál engem) és bírtam 18 fogat számolni, ami szerintem nagyon jó teljesítmény.

2 Comments:

  • At 7:28 de., Blogger pavelancsika said…

    18 fog???? Emmának 10 van. :) Gratulálok hozzá!
    Ancsika

     
  • At 9:19 de., Blogger KHA said…

    Köszi, nem a mi érdemünk:)) Egyébként én is megdöbbentem, de tényleg 18. Alul, fölül elöl 8-8 mind megvan, és alul még plusz kettő hátul. Tele van a szája foggal:)mostmár csak azt kellene megtanulnia, hogy használja is őket, mert lusta rágni. Kivéve, ha bennünket kell harapdálni.:)

     

Megjegyzés küldése

<< Home