Babanapló

Hédi Aliznak

kedd, június 26, 2007

Bölcsi megint

Ma nagyon rossz volt!! Mindkettőnknek. Persze Hédinek még mindig rossz valószínűleg, mert még a bölcsiben van. De most már nem akart ott maradni, és nagyon sírt, és nem akart elengedni, erre kivették a kezemből, éppen azt hagyták, hogy egy puszit adjak neki. Na, ezt megsirattuk mindketten. És ma csak 11,15-re kell érte mennem. Jaj, ez olyan nagyon drasztikus megoldás, nem hiszem, hogy nincs rá humánusabb módszer, nem hiszem, hogy ez a fullpedagógia, hogy kiszedjük a gyereket az anyja kezéből.

Ma egyébként vittem neki ennivalót, remélem, megetetik.

Igen, én is gondolkodtam, hogy nem hagyom szó nélkül, de néha olyan birka tudok lenni, (igaz, nagyon ritkán) de én is azzal hűtöttem le magam, hogy csak Hédinek ártanék vele. Meg egyébként sem azzal akarom kezdeni, hogy veszekszem. Különben is rosszul vagyok attól, hogy milyen különbséget tesznek gyerek és gyerek között, amikor vittük Hédit, akkor Hédiről ugyan még egy hangot nem kérdeztek, de már nyomták, hogy igen, ki is az apuka, és mit kell róla tudni. És tényleg nem akartam azzal kezdeni, hogy nagy szájjal nekikesek, hogy aztán az legyen belőle, hogy Anyuka nem tudja hány kilós.:( De eldöntöttem, hogy max ezt a hetet kapják meg ők is beszoktatónak, a jövő héttől már nem leszek ilyen kis türelmes és toleráns, ha nem változik alapjaiban a rend.

2 Comments:

  • At 9:06 du., Anonymous Névtelen said…

    Ajjajj, már látom, nem lesz könnyű.(most már értem a kávés meghívást - sajnálom, hogy nem értem rá.) Nekem csak ovis emlékeim vannak magamról. Útáltam, ordítottam és végül a harmadik oviban maradtam meg, de ott is nagy nehézségek árán. Aztán jött az iskola, az első nyaralás külön a szülőktől, majd a kolesz.... Az meg mégiscsak felháborító, hogy piszkos pelenkával hagynak létezni akár órákon keresztül egy gyereket és ha enni kér, nem adnak neki!!! Vajon a sajátjával is ezt tenné? Szerintem igen is meg kellene mondani, mert ezek nem kivételes kérdések, ennek normálisnak kellene lennie egy olyan ember számára, akinek ez a hivatása.

     
  • At 12:49 de., Anonymous Névtelen said…

    Szó nincs hivatásról, nálunk munkák vannak nem hivatások.

     

Megjegyzés küldése

<< Home