Babanapló

Hédi Aliznak

szerda, március 22, 2006

Gyávaság

Anya gyáva, esik az eső, nem indulunk sétálni. Majd kimegyünk szépen az erkélyre, és ott levegőzünk kicsit, hátha ott is elalszik Hédim.
Pár napja - így ma is - már nem alszik vissza, amikor reggel felkel, így megváltozott az eddigi napirendünk; akkor van ébren, amikor eddig aludt és fordítva. Persze ez nem gond, csak megállapítás. De nincs is mit csodálkozni, 3 nap múlva 5 hónapos lesz az én nagylányom nyilván változik a kis élete ahogy korosodik:))
Mivel nem sétálunk ma, készítek valami finom kiskanalas tízórait; séta közben cumisüveget táraz anya a táskába, de most, hogy itthon vagyunk, lehet nyugodtan kiskanalazni.

A peluspróbánk eddig jó eredménnyel zárult; minden pelus bevált, amit vettem, de van egy, ami kimagaslik a többi közül, még egy kis tesztelgetés, aztán eredményt hirdetek, és kiválasztom, hogy melyiket is vegyük ezentúl.

*

Ahogy megírtam a postot, Hédim el is álmosodott, felöltöztettem, kimentünk az erkélyre, ott evett - mégis üvegből, nem akartam feltartani:) - és közben el is aludt szépen. És most ott durmol szépen.