Babanapló

Hédi Aliznak

csütörtök, augusztus 03, 2006

Anya hiányzik

Az úgy volt, hogy banyabulit beszéltünk meg mára - mi már csak így hívjuk magunkat, és az összejövetelünket, amikor a barátnőimmel összejövünk, és megváltjuk a világot:) még ha ritkán is, mert olyankor kerül rá sor csak, amikor Kriszta vagy Marian a két távolbaszakadt:) itthon van. Az én Hédim itthon maradt Mamával, munka után pedig érkezett haza Apa is. De az én lányomnak ma bizony kevésnek bizonyult a két kedves és szeretett személy, mert egy cseppet sem aludt, míg nem voltam itthon, pedig nagyon-nagyon fáradt volt, alig másfél órát aludt napközben. Mama hiába próbálta letenni, hallani sem akart az ágyról. Várt engem haza.
Persze fürdetésre hazaérkeztem, illetve kicsit hamarabb is, 7kor itthon voltam, de akkor már vészhelyzet volt. Gyorsan fürdettem, mert az én Hédim két kézzel (ha lett volna több, akkor biztos még többel tette volna) dörzsölte a szemeit, annyira fáradt volt. Aztán gyorsan jött a vacsi is, de eközben már Hédim elaludt, úgy kellett ici-picit rázogatnom közben, hogy megegye az adagját. Aztán még annyi kis ereje maradt, hogy amikor betettem az ágyba, megkereste a takaró csücskét, és már aludt is.