Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, december 18, 2006

HHHBT

Azaz, hüp-hüp-hüp, Barba trükk, sőt hip-hip hurrá, sok-sok átvirrasztott éjszaka után sikeresen 5-ösre bírtam vizsgázni ma, a legnehezebb tárgyam ezennel pipa. Köszönöm Hédinek, köszönöm Apának, és mindenkinek, aki segített:) ahogy egy jó Oscar-gálán mondanák:))
Húú, nagy levegő, mert még van bőven min dolgozni, de ezzel nagy kő zuhant le a vállamról. Rögtön meg is ünnepeltük Hédivel egy nagy játékkal, valamint egy vacsikészítéssel- ez utóbbit a nagyoknak.
Megjegyzem, tegnap jöttem rá, hogy ezen a hétvégén Karácsony, amitől kicsit zaklatott lettem. Ugyanis azon kívül, hogy Hédikének megvan az ajándék, semmi de semmi előkészületet nem tettem még. Se fa, se cukor, se étrend, se vásárlás. Nahát:( pedig még szerdán is vár rám egy vizsga, így azt hiszem vadvágtában kell mindennel elkészülnünk, de majd Hédi segít nekem:)
Remélem mindenki más nálam sokkal ügyesebb volt, és nyugodtan számolgathatja vissza a napokat.