Babanapló

Hédi Aliznak

hétfő, december 11, 2006

Karácsonyi készülődés

Egyelőre csak fejben, mert ténylegesen még nem áll módunkban, de igyekszünk. Ma megérkezett a maci, amit/akit Hédinek rendeltem. De pszt!! Nem megmondani ám neki:)) Ő az, a Fotexnet-nél rendeltem. Ezt csak azért teszem hozzá, mert hiába kezdtem hozzá hónapokkal ezelőtt, hogy egy nagy mackót beszerezzek, egyszerűen erre képtelen voltam itthon. Jó esetben kedves kereskedővel futottma össze, aki segíteni szeretett volna, de nem tudott neki hozni az áruszállítója, rosszabb esetben még a segítség szikrája sem volt meg. Mindegy, erre (is) jó net, a lényeg, micimaci ma megérkezett, és tényleg nagyon szép, és tényleg nagyon puha, és ugyan nem pont akkora, mint Hédi, mert 66 cm, de olyan bájos-barátságos. És az ára is sokkal barátságosabb, mint gondoltam. Mostmár csak építőkockát szeretnék beszerezni (fából!), (egyelőre hasonló sikerrel, ami az itthoni keresgélést illeti)

Apa nem volt hajlandó kitölteni a Verbális Kívánságlistát a Jézuskának, (szereti az ilyen kifejezéseimet, szerinte ilyeneket ember nem mond:) igaz, nem is szoktam ilyesmivel nyaggatni, de gondoltam, most segíthetne kicsit, tekintettel kifacsart agyamra, de nem, így ha továbbra is ez az állapot marad, majd jól megnézheti magát, hogy mit talál a fa alatt. :)

Ma egyébként megint a szokásos szörnyű hétköznapunk volt, a tanulós fajtából. Na jó, nem teljesen, délelőtt ketten voltunk, de délután már jött Mama (aztán Papa is) Anya pedig mehetett tanulni:(
*
Nagynénimmel most beszéltem, sikerült neki beszereznie az építőkockát!:)