Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, május 18, 2007

Visszaszámolunk

Visszaszámolunk és mantrázunk; márcsakháromhét, márcsakháromhét.
*
Hédim egész héten Szörnyella de Frász-t játszott, nyűgös volt és hisztis (felváltva illetve egyszerre) már nagyon nehezen akar tanulni engedni. Így ma kimenőt kaptak Mamáék, és dolog ide, dolog oda, kettecskén vagyunk. (Most elméletileg alszik egyébként, gyakorlatilag megállás nélkül jár a szája, nem tudom mivel beszélget ilyen vadul, és arra is kíváncsi vagyok, hogy aludni mikor fog)
*
Egész délelőtt robotoltunk, Anya takarított - ekkor Hédi cipelte a porszívót ide-oda, hogy bírja el, nem is értem, így segített nekem. Miközben vasaltam, felfedezte magának a ruháskosarat, ez viszonylag hosszú időre lekötötte. csak a feltörlésnél kaptunk kicsit hajba, amikor is a labdáját akarta beledobni a vízbe, majd miután ezt nem engedtem, könyékig belenyúlt. Ja, igen, még akkor sem voltunk egy véleményen, amikor megtalálta a virágspriccelőt (vagy hogy hívják) és azt maga felé fordítva örömködött azon, hogy tudja használni. Miután átöltöztettem, igyekeztem elég magasra tenni az eszközt.:)
Délutánra kertészkedést terveztem, de olyan vacak az idő, hogy nem fogunk kimenni, inkább keresünk valami benti elfoglaltságot, és várjuk haza Apát, aki szentül megígérte, hogy ma időben érkezik.