Babanapló

Hédi Aliznak

szerda, július 18, 2007

Bölcsimentes

Bölcsiben megkértek, hoyg ha lehet (aki meg tudja oldani) ne vigyük bébiket, tekintettel a kánikulára. Én ennek nagyon örülök, mert nem aggódom halálra magam, hogy meddig vannak kint a lányommal az udvaron (a standard egyébként a minimum 11 óra) így Mamázik, illetve tegnap Apázott, mert Apa itthon volt két kis kurta napocskát, mától pedig a hét többi napján Mama-felügyelet. Pénteken viszont indulás; irány a Balcsi - az én víziszonyomnak ugyan ez nem sokat mond:) de bízom benne, hogy Hédit lenyűgözi a látvány:)

2 Comments:

  • At 1:04 du., Blogger pavelancsika said…

    Jó utat és jó pihenést! Naptej, viz, napernyő már gondolom útrakész. Vigyázzatok ebben a kánikulában egymásra.

     
  • At 9:56 du., Anonymous Névtelen said…

    Köszönjük szépen! Mindent feltankoltam, remélem, semmit nem felejtettem ki. És óvatosak leszünk, én sem vagyok túlontúl nyugodt, de mivel csak most tudunk menni, így belevágunk:)

     

Megjegyzés küldése

<< Home