Babanapló

Hédi Aliznak

kedd, március 28, 2006

Forgolódás

Hédim ma először fordult meg a hátáról a hasára, teljesen egyedül, ügyesen:) Ez annyira megtetszett neki, hogy rögtön meg is ismételte! A hasáról a hátára már eddig tudott fordulni, az sokkal könnyebb persze, de a ezt a barívúrt ma hajtotta végre először. Fantasztikus látni a változásokat, napról-napra ügyesebb! És ez mindennél, mindennél fontosabb, ezek mellett az élmények mellett az élet egyéb nyűgjei mind érdektelenné válnak.
Délelőtt nagyot sétáltunk, meglátogattuk apát, ahogy terveztük, és elmentünk az én egyik nagynénimhez is, akivel ugyan a család nem tartja a kapcsolatot és viszont, de úgy tartottam korrektnek, hogy az én lánykámat ő is megismerje. Aranyos volt nagyon, és láttam rajta, hogy tényleg örül egyrészt Hédinek, másrészt pedig annak is, hogy elmentünk hozzá. Buta egy dolog a családi viszály, nem szeretem.

Most nagyon buta szél fúj, jól tettük, hogy délelőtt sétáltunk, most már nem lehetne nekiindulni a városnak. Csendes délutánt tartunk, Hédim alszik, Anya pedig htb.