Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, március 24, 2006

Munkás péntek 1.

Tegnap nem voltam túl bőbeszédű, de annyi minden történt.
Egész délelőtt ügyeket intéztem Marika barátném segítségével - megjegyzem, nem is jártam volna a végére, ha nem segít, de most minden szép és minden jó, minden rendben van.
Míg én "kiránduktam" apa Hédizett, akin szegényen már látszott a szeles idő nyoma - ahogy apa elmesélte, kicsit nyügöske volt.
Délután pedig kihasználtuk az utolsó délutánt - Marinaék holnap utaznak haza, és igen soká találkozunk legközelebb - így sétálni mentünk a lánykákkal. Nem volt hideg, csak nagyon bolond szél fújt. Hédit jól meg is bolondította, délután 2-től sétáltunk, alig aludt egy fél órát, és este 7-ig nem is aludt! De akkor már nagyon-nagyon fáradt volt, nem is vacsorázott, hanem gyorsan elaludt. Persze nyolc előtt az éhes pocak felébresztette, de amint evett, aludt és tovább, és reggel 6-ig nem is moccant:)