Babanapló

Hédi Aliznak

péntek, március 24, 2006

Munkás péntek 2.

Nagyon szép delőttünk volt - sajnos csak múlt idő, mert most el van borulva, de egész délelőtt gyönyörűen sütött a nap. Anya galád módon ki is tette Hédit az erkélyre - ma nem tudtunk sétálni menni, a lakás szaladt, muszáj volt valami rendfélét csinálni. Így legalább hétvégén nincs más dolgunk, mint családi programot szervezni, sétálni nagyot.
Hédim két óra hosszát!!! aludt az erkélyen, alig akartam elhinni. Bonnie nagyon aranyos volt, lefeküdt Hédi elé, és onnan őrizte az álmát:) Közben megcsináltam a nemzörgős munkákat, a porszívót csak utána vettem elő, amikor már felébredt. Anélkül, hogy részleteznem, nagyot dolgoztam ma, a lakás csillog-villog. Hédim jókedvűen ébredt reggel is, délelőtt is. Most ebédelt az imént, közben majd leragadt a szeme, így letettem aludni, de hallom, hogy még gagyog kicsit, igaz, elég erőtlenül, alvás lesz ennek a vége:)